luni, 3 decembrie 2012

Lansarea Yvonnicai:x:-*

Dupa o perioada in care nu v-am mai scris din motive
personale revin cu zambetul pe buze,incantat,
entuziastmat si emotionat.
Sambata 1 Decembrie(Ziua nationala a Romaniei)
am participat la un eveniment deosebit de important pentru o fosta colega de clasa.
O fata minunata,talentata,iubitoare,saritoare la care tin foarte
mult.Stavarache Yvonne caci asa o cheama.
O fata pasionata de munca pe
care o practica si in care depune mult efort si mult suflet.
Ramanand colegi si inca pastrand legatura am aflat ca in data de
1 Decembrie 2012 va avea lansarea  in lumea muzicii.
Asadar am plecat in mall Afi Palas Cotroceni impreuna cu mama si
am avut deosebita placere de a o asculta pe colega mea.
O fata cu voce de privighetoare care sunt sigur ca
va avea succes in lumea muzicii.
Te pup draga mea si iti urez multa bafta in continuare.
Mult succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu