miercuri, 5 decembrie 2012

Empatia

Empatia semnifica procesul de transpunere in pielea altei persoane.
V-ati gandit vreodata cum ar fi sa va
transpuneti in pielea unei celebritati?
Eu spre exemplu m-am gandit de multe ori cum ar fi sa fiu
fotbalist sau medic.Pana mai acum o vreme chiar ma gandeam
sa devin medic dar se pare ca destinul e scris altfel decat ne dorim noi.
Asadar ce-mi ramane de facut altceva decat sa ma supun si sa
astept in rugaciune catre Allah/D-zeu sa-mi poarte de grija?!
In fata destinului nu-ti ramane decat sa te supui.Prin urmare ma supun si astept
sa vad ce-mi rezerva ziua de maine.Si ma rog dupa cum am spus ca voia lui D-zeu/Allah
sa-mi ofere ceea ce am nevoie.Nici mai mult nici mai putin.V-ati gandit vreodata ce ati face daca ati fi bogati?
Eu da!M-am gandit si raspunsul este acela ca as da bani saracilor,as ajuta nevoiasii,batranii sa traiasca mai bine.
De multe ori ma visez ajutand persoanele aflate intr-un impas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu