duminică, 29 martie 2020

Noutăți din viața mea

Sunt atât de multe încât nici nu știu de unde să încep și unde să termin....
O mai știți pe coleguța mea Yvonne? Fata aceea despre care v-am povestit că m-a invitat cu ceva timp la lansarea ei pe piața muzicală...
Ei bine, e fericită, sănătoasă și voioasă, noutatea este că și-a găsit sufletul pereche și urmează să-și unească destinele...
Draga mea îți urez casă de piatră și multă fericire!
O altă noutate este aceea că anul trecut am fost la mare, la hotel Petrolul din Eforie Nord și cu toate că însoțitorul a fost înainte în inspectarea hotelului din punct de vedere al accesibilizărilor pentru nevoile mele cu câteva zile înainte de a merge și eu, ei bine când am ajuns la hotel prima impresie a fost:
Eu nu stau aici nici 5 minute, darămite două săptămâni.
Mama a fost la fel de dezamăgită la început, dar cu timpul am învățat să trecem peste punctele în minus ale hotelului, internet vai mama lui, mâncare așa și așa, accesul către zona de tratament destul de  greoaie pentru situația mea...
Cu toate astea a fost frumos, m-am bucurat de puțin soare, am făcut aerosol și plaje pe șezlong și am consumat o limonadă delicioasă pe care sper să o mai savurez și anul acesta dacă vom mai reuși cu voia Divină să ajungem că situația e imprevizibilă datorită gripei Covid19, apropo, sper că sunteți sănătoși!
Deși în prima perioadă când s-a descoperit boala și se dădeau sfaturi nu prea-mi păsa și de multe ori făceam ceva doar ca să scap de pisălogeala persoanelor din jur am luat seama, mai ales când au apărut știri conform cărora nu ar fi de glumă.
În încheiere vă ofer câteva sfaturi de prevenirea bolii: faceți gargară cu apă cât de mult, spălați-vă bine pe mâini cu apă și săpun, nu vă atingeți ochișorii, năsucurile sau gurița fără să vă asigurați că sunteți curați, fiecare degețel luați-l la frământat cu spumă și apă, apoi dați-vă cu spirt pe mâini, cât de mult posibil, puteți atinge și năsucul cu mânuțele îmbibate în spirt și să inhalați, consumați vitamina C, de preferat să fie extrasă din fructe și legume dar puteți și din suplimente alimentare și nu uitați de rugăciune, rugați-vă cât de mult căci numai Creeatorul ne este mai aproape decât chiar osul mandibulei.
Vă urez s-auzim de bine..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu