marți, 1 ianuarie 2019

La mulți ani!


Vă urez la mulți ani dragi cititori, știu că nu prea vă scriu dar lipsa timpului mă împiedică să îmi petrec timpul scriind.
Anul 2018 s-a încheiat cu bine, am fost sănătos, familia mi-a fost sănătoasă, am avut prieteni pe lângă mine de care m-am bucurat și mă bucur în continuare din suflet.
Anul trecut s-a împlinit un an de când sunt posesorul unui telefon minunat de care sunt extrem de mulțumit, un an de când am primit cadourile deosebite de la prietenii de pe whatsapp și de când am început să realizez tonuri de apel pentru telefon, îmi doresc un an cel puțin la fel de bun ca cel precedent, plin de sănătate, voie bună, belșug, îmi doresc să fiu înconjurat cât mai mult timp de cei dragi și să ne bucurăm de timpul petrecut împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu